Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Lubartowie

Logo - Starostwo Powiatowe w Lubartowie
JSON XML

Szczegółowe dane komórki

Nazwa komórki
Wydział Architektury i Budownictwa
Telefon
81 855 20 61
81 851 28 98
Informacje dodatkowe

pokój nr: 203-205 (drugie piętro)

 

Do zadań WYDZIAŁU ARCHITEKTURY I BUDOWNICTWA, który podlega Członkowi Zarządu należy w szczególności:

 

Wykonywanie zadań określonych przepisami prawa budowlanego należące do właściwości organów administracji architektoniczno-budowlanej, a w szczególności nadzór i kontrola nad przestrzeganiem przepisów prawa budowlanego, tj:

  1. prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach:

  1. wydawania pozwoleń na budowę lub odrębnej decyzji o zatwierdzeniu projektu budowlanego,

  2. zmiany decyzji o pozwoleniu na budowę w przypadku planowanych istotnych odstępstw od zatwierdzonego projektu budowlanego,

  3. wygaszenia decyzji o pozwoleniu na budowę,

  4. przeniesienia decyzji o pozwoleniu na budowę na rzecz innego podmiotu,

  5. zgody na odstępstwo od przepisów techniczno-budowlanych,

  6. wejścia na teren sąsiedniej nieruchomości w celu wykonania niezbędnych prac przygotowawczych lub robót budowlanych,

  7. zmiany sposobu użytkowania budynku lub jego części,

  8. sprzeciwu na zgłoszenie budowy lub wykonania robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę,

  9. zezwolenia na rozbiórkę budynków i budowli;

  1. przyjmowanie zgłoszeń:

  1. na budowę lub wykonanie robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę,

  2. na rozbiórkę budynków i budowli,

  3. na zmianę sposobu użytkowania obiektu budowlanego lub jego części;

  1. prowadzenie rejestrów:

  1. wniosków o pozwolenie na budowę,

  2. decyzji o pozwoleniu na budowę,

  3. zgłoszeń budowy i robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę,

  4. wniosków i wydanych decyzji realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych,

  5. wydanych dzienników budowy;

  1. wydawanie zaświadczeń z zakresu prowadzonych przez wydział ewidencji, rejestrów bądź innych danych znajdujących się w posiadaniu wydziału;

  2. obsługa merytoryczna i techniczna Komisji Infrastruktury, Rolnictwa i Środowiska Rady Powiatu;

  3. prowadzenie egzekucji administracyjnej o charakterze niepieniężnym – obowiązku wynikającego z decyzji administracyjnej wydanej w oparciu o stosowne przepisy ustawy - Prawo budowlane.

 


Pracownicy

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Inspektor

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Inspektor

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Kierownik

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Inspektor

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Inspektor

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Inspektor

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Inspektor

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Podinspektor

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Podinspektor

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Podinspektor

(Pokaż pracowników archiwalnych)

Pracownicy archiwalni

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Podinspektor

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Inspektor

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Inspektor

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Inspektor

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Kierownik

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Podinspektor

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji:
Marzęda Tomasz
Data wytworzenia informacji:
2023-02-09
Osoba wprowadzająca informację:
Administrator Administrator
Dodano do BIP dnia:
2013-03-12