Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Lubartowie

Logo - Starostwo Powiatowe w Lubartowie
JSON XML

Szczegółowe dane komórki

Nazwa komórki
Wydział Organizacyjno - Administracyjny
Kierownik
Informacje dodatkowe

 

pokój nr: 155-157 (pierwsze piętro)

tel. 81 854 28 45

 

 

 

pokój nr: 259 (drugie piętro)

tel. 81 854 60 28

 

pokój nr: 11 (parter)

tel. 81 855 24 50

 

 

Do zadań WYDZIAŁU ORGANIZACYJNO-ADMINISTRACYJNEGO, który podlega Sekretarzowi Powiatu należy w szczególności:

 

  1. W zakresie obsługi Rady i Zarządu Powiatu:

 

  1. obsługa kancelaryjno-techniczna sesji Rady Powiatu;

  2. ustalanie terminów i powiadamianie o posiedzeniach stałych i doraźnych komisji Rady;

  3. obsługa kancelaryjna posiedzeń Komisji Rewizyjnej oraz Komisji Skarg, Wniosków i Petycji;

  4. obsługa kancelaryjna dyżurów Przewodniczącego i Wiceprzewodniczących Rady Powiatu;

  5. obsługa kancelaryjno-techniczna posiedzeń Zarządu Powiatu;

  6. prowadzenie rejestrów:

  1. uchwał Rady,

  2. uchwał Zarządu,

  3. interpelacji i wniosków radnych,

  4. zarządzeń Starosty Lubartowskiego;

  1. prowadzenie i udostępnianie do wglądu zbioru aktów prawa miejscowego;

  2. gromadzenie dokumentacji Rady Powiatu, Komisji Rady Powiatu i Zarządu Powiatu;

  3. przekazywanie uchwał organów powiatu organom nadzoru;

  4. przekazywanie aktów prawa miejscowego do publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Lubelskiego;

  5. przekazywanie do realizacji uchwał Rady, wniosków Komisji i interpelacji radnych wskazanych przez Zarząd;

  6. przekazywanie do realizacji uchwał, decyzji i postanowień Zarządu wskazanych przez Zarząd;

  7. pomoc Przewodniczącemu Rady, Przewodniczącym Komisji Rady oraz pozostałym radnym w wypełnianiu obowiązków radnego;

  8. nadzór nad obsługą kancelaryjną posiedzeń oraz dokumentacją komisji stałych Rady.

 

  1. W zakresie obsługi kancelaryjnej:

 

  1. prowadzenie kancelarii ogólnej Starostwa;

  2. składanie zamówień na prasę;

  3. prowadzenie archiwum zakładowego;

  4. poświadczanie zgodności duplikatów dokumentów z oryginałami;

  5. ewidencja pieczęci urzędowych i pieczątek.

 

  1. W zakresie kadr i spraw pracowniczych:

 

  1. prowadzenie spraw osobowych, w tym:

  1. przechowywanie akt osobowych pracowników Starostwa,

  2. przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji związanej z zatrudnianiem, awansowaniem, nagradzaniem i zwalnianiem pracowników Starostwa i kadry kierowniczej jednostek organizacyjnych i inspekcji Powiatu,

  3. nadzór nad przestrzeganiem dyscypliny pracy przez pracowników Starostwa (listy obecności, rozliczanie wyjść prywatnych itp.),

  4. koordynacja planu urlopów oraz prowadzenie dokumentacji związanej z ich ewidencją,

  5. ewidencja oraz wydawanie legitymacji służbowych,

  6. przeprowadzanie okresowych ocen pracowników,

  7. organizacja służby przygotowawczej,

  8. koordynacja i realizacja spraw związanych z podnoszenia kwalifikacji pracowników,

  1. współdziałanie z Wydziałem Finansowym w zakresie realizacji regulaminowych
    zadań Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych;

  2. wydawanie i prowadzenie ewidencji delegacji służbowych.

 

  1. W zakresie organizacji i nadzoru:

 

  1. zapewnienie sprawnej organizacji i funkcjonowania Starostwa;

  2. koordynacja i kontrola rozpatrywania i załatwiania skarg i wniosków
    w wydziałach oraz prowadzenie rejestrów skarg i wniosków;

  3. koordynacja i kontrola rozpatrywania i załatwiania wniosków o udostępnienie informacji publicznej oraz prowadzenie rejestru wniosków o udostępnienie informacji publicznej;

  4. koordynacja i kontrola rozpatrywania i załatwiania petycji w wydziałach oraz prowadzenie ewidencji petycji;

  5. prowadzanie zbioru upoważnień Starosty do wydawania decyzji administracyjnych
    i pełnomocnictw;

  6. gromadzenie dokumentacji kontroli zewnętrznych przeprowadzonych w Starostwie;

  7. nadzorowanie stosowania w Starostwie instrukcji kancelaryjnej, jednolitego rzeczowego wykazu akt, instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwum zakładowego;

  8. wykonywanie kontroli wewnętrznej w stosunku do wszystkich wydziałów Starostwa w zakresie stosowania procedur administracyjnych, przestrzegania przez pracowników Starostwa instrukcji kancelaryjnej, archiwizacji dokumentów oraz Regulaminu Organizacyjnego;

  9. prowadzenie spraw dotyczących praktyk uczniowskich, studenckich oraz staży absolwenckich;

  10. przyjmowanie i publikacja na stronie BIP oświadczeń majątkowych składanych przez radnych, Członków Zarządu, kierowników powiatowych jednostek organizacyjnych oraz osoby upoważnione do wydawania decyzji administracyjnych w imieniu Starosty;

  11. opracowywanie projektów regulaminów wewnętrznych Starostwa oraz kontrola ich realizacji;

  12. współpraca z audytorem wewnętrznym.

 

  1. W zakresie redakcji Biuletynu Informacji Publicznej:

 

  1. odpowiedzialność za utrzymanie i aktualizację treści zawartych na stronie BIP
    z zachowaniem wszelkich cech ujętych w art. 8 ust. 6 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej;

  2. odpowiedzialność za strukturę strony BIP – zapisy o zmianach dokonywanych
    w zakresie każdego elementu struktury strony oraz jej treści;

  3. przekazywanie ministrowi właściwemu do spraw administracji publicznej informacji niezbędne do zamieszczenia na stronie głównej Biuletynu o adresie URL utworzonej podmiotowej strony, nazwie podmiotu i liczbie odwiedzin strony Biuletynu oraz powiadamianie tego ministra o zmianach w treści tych informacji lub likwidacji podmiotu.

 

  1. W zakresie informatyzacji urzędu:

 

  1. zapewnienie prawidłowego funkcjonowania elektronicznych systemów informacji prawnej i obiegu dokumentów;

  2. wdrażanie systemów komunikacji elektronicznej;

  3. nadzór nad sprawnym działaniem sprzętu audiowizualnego w Starostwie;

  4. podejmowanie działań w zakresie zabezpieczenia baz danych zawartych
    w serwerach Starostwa oraz archiwizację danych;

  5. zabezpieczenie prawidłowej pracy systemów komputerowych;

  6. administrowanie siecią komputerową Starostwa;

  7. opiniowanie i koordynacja zakupów sprzętu i oprogramowania komputerowego dla Starostwa;

  8. kontrola legalności i celowości zainstalowanego oprogramowania w komputerach Starostwa;

  9. nadzór techniczny nad prawidłowym funkcjonowaniem strony internetowej Powiatu Lubartowskiego we współpracy z wszystkimi wydziałami;

  10. bezpieczne niszczenie nośników oraz urządzeń zawierających dane wrażliwe, wycofane z przetwarzania np. niszczenie starych kopii bezpieczeństwa baz, niszczenie dysków twardych i pamięci flash mogących zawierać dane osobowe;

  11. administrowanie dostępem do sieci Internet oraz pocztą elektroniczną;

  12. konserwacja oraz naprawa sprzętu komputerowego;

  13. nadzór nad usługami teleinformatycznymi świadczonymi dla potrzeb starostwa (RIOS, BIP);

  14. prowadzenie ewidencji mienia informatycznego oraz licencji Starostwa;

  15. prowadzenie szkoleń z zakresu obsługi sprzętu oraz oprogramowania informatycznego;

  16. obsługa monitoringu.

 

  1. W zakresie spraw obywatelskich:

  1. podejmowanie wraz z innymi właściwymi organami skoordynowanych przedsięwzięć w celu zabezpieczenia imprez masowych;

  2. wykonywanie zadań związanych z organizacją, przygotowywaniem
    i przeprowadzaniem wyborów i referendów;

  3. wykonywanie innych zadań zleconych przez Starostę.

 

  1. W zakresie administrowania budynkami i zaopatrzenia:

  1. prowadzenie spraw związanych z administrowaniem budynkiem Starostwa Powiatowego i innymi nieruchomościami (obiektami) wchodzącymi w skład zasobu Powiatu a nierozdysponowanymi na rzecz jednostek lub innych podmiotów;

  2. gospodarowanie lokalami biurowymi w siedzibie Starostwa Powiatowego;

  3. zaopatrzenie materiałowo techniczne Starostwa;

  4. zakup maszyn i urządzeń oraz mebli i materiałów biurowych;

  5. prowadzenie magazynu materiałów związanych z bieżącą obsługą Starostwa;

  6. prowadzenie ewidencji wyposażenia i środków trwałych Starostwa Powiatowego;

  7. zamawianie i realizacja zamówień pieczęci i pieczątek;

  8. zaopatrzenie w środki czystości;

  9. zakup odzieży ochronnej i roboczej dla pracowników obsługi i stanowisk pomocniczych;

  10. zabezpieczenie wyposażenia budynku zgodnie z zasadami BHP i p.poż.;

  11. prowadzenie dokumentacji związanej z utrzymaniem samochodów służbowych;

 

  1. Do zadań Referatu ds. Obsługi Gospodarczej należy w szczególności:

 

  1. utrzymanie należytego stanu technicznego obiektów budowlanych należących do powiatu lubartowskiego zgodnie z wymogami prawa budowlanego;

  2. przygotowywanie projektów i zakresu rzeczowego remontów;

  3. prowadzenie bieżących remontów;

  4. utrzymanie czystości i porządku w budynku Starostwa i jego najbliższym otoczeniu;

  5. zabezpieczenie nieruchomości przed uszkodzeniem i zniszczeniem, w tym na wniosek kierownika Referatu ds. Gospodarki Nieruchomościami, nieruchomości nierozdysponowanych na rzecz jednostek lub innych podmiotów;

  6. dokonywanie okresowych kontroli stanu technicznego sprawności elementów budynku;

  7. utrzymanie zieleni na Dziedzińcu przed Pałacem Sanguszków w Lubartowie;

  8. nadzór i koordynacja pracy w ramach organizowanych robót publicznych i prac interwencyjnych, związanych z obsługą gospodarczo-techniczną Starostwa.

 


Pracownicy

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Kierownik

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Inspektor

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Inspektor

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Inspektor

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Inspektor

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Informatyk

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Podinspektor

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Podinspektor

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Podinspektor ds. Archiwum Zakładowego

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Informatyk

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Podinspektor

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Kierownik referatu ds. obsługi gospodarczej

(Pokaż pracowników archiwalnych)

Pracownicy archiwalni

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Informatyk

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Specjalista

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Inspektor

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Inspektor

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Kierownik

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Inspektor

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Inspektor

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Podinspektor

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji:
Marzęda Tomasz
Data wytworzenia informacji:
2023-02-09
Osoba wprowadzająca informację:
Administrator Administrator
Dodano do BIP dnia:
2013-03-12