Szczegółowe dane komórki
pokój nr: 25 (parter)
Powiatowy Rzecznik Konsumentów przyjmuje interesantów:
poniedziałek 1230 - 1600
środa 1230 - 1530
piątek 1230 - 1530
Do zadań POWIATOWEGO RZECZNIKA KONSUMENTÓW, który podlega Staroście należy w szczególności:
1) zapewnienie konsumentom bezpłatnego poradnictwa i informacji prawnej w zakresie ich interesów oraz prowadzenie edukacji konsumenckiej;
2) wytaczanie powództw na rzecz konsumentów oraz występowanie, za ich zgodą, do toczącego się postępowania w sprawach o ochronę interesu konsumentów;
3) składanie wniosków w sprawie stanowienia i zmiany przepisów prawa miejscowego w zakresie ochrony interesów konsumentów;
4) współdziałanie z Urzędem Ochrony Konkurencji i Konsumentów - delegatura w Lublinie oraz organizacjami, do których zdań statutowych należy ochrona interesów konsumentów;
5) występowanie do przedsiębiorców w sprawach ochrony praw i interesów konsumentów.
Pracownicy
(Pokaż pracowników archiwalnych)