Szczegółowe dane komórki
pokój nr: 261-262 (drugie piętro) tel. 81 854 62 88
Do zadań WYDZIAŁU INWESTYCJI, który podlega Staroście należy w szczególności:
-
współdziałanie z powiatowymi jednostkami organizacyjnymi i innymi jednostkami samorządu terytorialnego na rzecz pozyskiwania zewnętrznych źródeł finansowania dla planowanych inwestycji;
-
przygotowywanie wniosków aplikacyjnych o dofinansowanie zadań inwestycyjnych;
-
współpraca z inspektorem nadzoru inwestorskiego w toku realizowanych zadań inwestycyjnych;
-
współdziałanie z Zarządem Dróg Powiatowych w Lubartowie w zakresie planowania i realizacji inwestycji dotyczących poprawy stanu powiatowej infrastruktury drogowej;
-
nadzór nad realizacją porozumień i umów partnerskich zawieranych przez powiat z samorządami gminnymi na realizację robót drogowych;
-
monitorowanie możliwości pozyskiwania zewnętrznych środków finansowych (krajowych i zagranicznych) na realizację zadań własnych powiatu oraz analiza warunków dostępu i uczestnictwa w procedurze aplikacyjnej;
-
opracowywanie we współpracy z merytorycznymi wydziałami Starostwa i/lub powiatowymi jednostkami organizacyjnymi wniosków aplikacyjnych w celu pozyskania zewnętrznych źródeł finansowania;
-
współpraca z właściwymi merytorycznie wydziałami Starostwa i/lub powiatowymi jednostkami organizacyjnymi w zakresie wdrażania, realizacji i rozliczania projektów realizowanych przez Powiat;
-
realizacja przedsięwzięć i projektów finansowanych ze środków własnych oraz innych źródeł pozabudżetowych, na zasadach określonych w odrębnych przepisach i wytycznych szczególnych;
-
nadzór nad projektami współfinansowanymi ze środków zewnętrznych, realizowanymi przez powiatowe jednostki organizacyjne;
-
gromadzenie informacji i danych dotyczących przedsięwzięć i projektów zrealizowanych przy wsparciu zewnętrznych źródeł finansowania.
Pracownicy
(Pokaż pracowników archiwalnych)